SPARANGHEL ALĂTURI DE UN MIX DE OREZ NEGRU ȘI OREZ ÎNTEGRAL




Despre Sparanghel se spun multe, și v-am vorbit și eu într-un articol dedicat special acestei plante, ce-l puteți citi aici.  Sparanghelul are un gust fantastic şi o grămadă de efecte benefice asupra organismului nostru, ceea ce face din el un ingredient extraordinar in rețetele culinare. Astazi vă propun o rețetă foarte simplă în care l-am folosit .        
                              Ingredientele sunt:  
500gr sparanghel
Mix de orez integral și negru pentru 4 porții
Ulei de măsline, parmezan, pătrunjel, sare, piper, toate după gust.         
                                                  
 În primul rând se curăță sparanghelul, se elimină partea lemnoasă pe care o punem la fiert într-o oală cu apă și sare.
 Partea mai frageda a sparanghelului o tăiem bucățele și o aruncăm într-o tigaie în care am  pus deja uleiul de măsline. 
Orezul, in funcție de timpul de fiert, se adaugă in apa in care am fiert circa 15 minute partea lemnoasa a sparanghelului. Când este aproape fiert adăugăm sparanghelul călit, parmezanul răzuit, piperul, pătrunjelul și potrivim de sare. Se amestecă ușor și se stinge focul. Se servește cald fără a-l combina cu altceva.     
Poftă bună.



Dacă ți-a plăcut acest articol urmărește-mă și pe FACEBOOK